Skontaktuj się z nami już dziś!

Kontakt

(+48 33) 8536279

biuro@hawana.pl

hawana@bb.onet.pl

Fax: (+48 33) 8536457

43-438 Brenna
ul. Jatny 34

Dane kontaktowe

Pensjonat – Restauracja „HAWANA”

Już dziś zapraszamy do kontaktu i zorientowania się czy dostępne są wolne pokoje na planowany przez Państwa wyjazd. Nasz pensjonat umożliwia sprawną i szybką rezerwację w dogodnych warunkach.

Nr konta: 93 1140 2017 0000 4002 1309 3977
Numer BIC: BREXPLPWMUL

Formularz kontaktowy

Jak do nas dojechać?

Samochodem

z Bielska-Białej — drogą krajową nr 1 w kierunku Cieszyna, za miejscowością Grodziec skręcamy w lewo na Górki Wielkie, w Górkach za mostem w lewo do Brennej (około 30 km) z Katowic — drogą krajową nr 93 (droga ekspresowa) w kierunku Wisły, za Skoczowem, po przejechaniu pod wiaduktem zjeżdżamy w prawo dojeżdzając do drogi krajowej nr 1 (Bielsko – Cieszyn), skręcamy w kierunku Bielska, po przejechaniu przez most na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy w kierunku Brennej, dalej prosto ok. 11 km (około 80 km). z Krakowa — autostradą A4 do Tych, dalej na Bielsko, przed Bielskiem skręcamy na Cieszyn, następnie . za miejscowością Grodziec skręcamy w lewo na Górki Wielkie, w Górkach za mostem w lewo do Brennej (ok. 130 km.) . Albo drogą krajową nr 96 do Bielska-Białej (przez Myślenice, Wadowice) i dalej jak z Bielska (około 120 km). z Warszawy — drogą krajową nr 1 (droga ekspresowa) do Katowic i dalej jak z Katowic na Wisłę lub Bielsko (około 380 km).n, Wisła), W Skoczowie przesiadka na autobus w kierunku Brennej. Czas podróży od 3,5 do 4 godzin. z Bielska-Białej — Bezpośredni autobus o 14:30, poza tym co godzinę połączenia z przesiadką w Skoczowie. Czas podróży od 1 do 1,5 godziny. ze Skoczowa — Autobusy PKS co pół godziny.

Autobusem

z Katowic — Bezpośrednie połączenia pospieszne do Skoczowa (kierunek: Wisła). W Skoczowie przesiadka na autobus do Brennej (Brennej Leśnicy, Brennej Bukowej). Czas podróży od 1,5 do 2 godzin. z Krakowa — Bezpośrednie połączenia pospieszne do Skoczowa (kierunek: Cieszyn, Wisła), W Skoczowie przesiadka na autobus w kierunku Brennej. Czas podróży od 3,5 do 4 godzin. z Bielska-Białej — Bezpośredni autobus o 14:30, poza tym co godzinę połączenia z przesiadką w Skoczowie. Czas podróży od 1 do 1,5 godziny. ze Skoczowa — Autobusy PKS co pół godziny.

Pociągiem

(rozkład PKP) z Bielska – Białej — pociągiem do Skoczowa, dalej 15 minut autobusem PKS. Czas podróży od 1 do 1,5 godziy. z Katowic — pociągiem do Skoczowa (kierunek Wisła Głębce). W Skoczowie przesiadka na autobus w kierunku Brennej. Czas podróży od 2 do 3 godzin. z Krakowa — najszybsze połączenia kolejowe przez Katowice albo Czechowice-Dziedzice i Bielsko-Białą, jednak wygodniejszy i szybszy dojazd z Krakowa zapewni PKS, czas podróży od 3 do 4 godzin. z Warszawy — bezpośredni pociąg ekspresowy do Skoczowa, albo połączenia z jedną przesiadką (expres/InterCity do Katowic lub Bielska, dalej osobowy). Ze Skoczowa 15 minut autobusem PKS. Czas podróży od 4 do 5 godzin.

Samolotem

bliskość 3 międzynarodowych portów lotniczych w Pyrzowicach (ok. 90 km), Krakowie-Balicach (ok. 130 km.) i Ostrawie (50 km)

Pieszo z Bielska

Białej (PKP, PKS) — wyjazd kolejką linową na Szyndzielnię kolejka linową następnie żółtym szlakiem na Klimczok. Ze szczytu dalej żółtym szlakiem przez Stołów na Błatnią. Dalej kawałek czerwowyn w kierunku Jaworza, później zielonym szlakiem do Brennej. Ostatni szlak doprowadzi nas do samego pensjonatu. Trasa bardzo łatwa – czas przejścia dla osób niewprawionych w górskich wędrówkach do 4 godzin, po drodze 3 schroniska górskie. z Ustronia (PKP, PKS) — z centrum miasta szlakiem czerwonym (wersja trudniejsza) lub z Ustronia Polany – również czerwonym – (wersja łatwiejsza) na Równicę. Dalej zielonym do Brennej – szlak doprowadzi nas do samego pensjonatu. Trasa łatwa – czas przejścia do 3 godzin, po drodze górskie schronisko. z Wisły (PKP, PKS) — z centrum żółtym szlakiem na Trzy Kopce. Z Trzech Kopców, zielonym szlakiem kierujemy się na Gronik. Za Gronikiem dochodzimy do drogi w którą możemy skręcić w lewo i udać się najkrótszą trasą do Pensjonatu, lub nieco dłuższą trasą (w dalszym ciągu żółtym szlakiem) przez stary Stary Groń i Horzelicę kierować się w stronę centrum Brennej. Po dojściu do centrum, należy skręcić w lewą stronę, a następnie (po ok. 500 m) w prawo w ulicę Jatny, która doprowadzi nas do Pensjonatu. Szlak łatwy – czas przejścia ok. 4,5 godz.

Ze Szczyrku (PKS, PKP)

z centrum żółtym szlakiem w kierunku Szczyrku-Biła i dalej przez Przełęcz Karkoszczonkę wzdłuż Potoku Połczany do Brennej Bukowej. Z Brennej Bukowej kierujemy się drogą do centrum, gdzie należy skręcić w prawo w ulicę Jatny, która doprowadzi nas do Pensjonatu. Szlak łatwy (ok. 4 godzin), po drodze studenckie schronisko młodzieżowe.